Monday 22 August 2011

Muffins cu bucatele de ciocolata





  • Ingrediente

    Pentru 6 muffins avem nevoie de:
    2 oua,
    110 gr de unt moale,
    110 gr de zahar,
    140 gr faina,
    70 de gr bucatele de ciocolata,
    1 plic de zahar vanilat,
    2 lingurite de praf de copt,
    2 linguri de lapte (reteta nu prevede lapte, insa eu am pus pentru ca mi se parea cam densa compozitia, ramanea lipita de peretii mixerului).








  • Mod de preparare

    Se pun toate ingredientele (in afara de ciocolata) in mixer si se mixeaza bine. Se adauga apoi bucatelele de ciocolata si se amesteca usor cu o lingura Am pregatit 12 forme de hartie . Am impartit compozitia in doua parti. Intr-o jumatate am pus cacao. Am pus cu o lingura compozitia in fiecare, apoi cu o lingurita le-am nivelat si am mai pus deasupra bucatele de ciocolata. Le-am dat la cuptor (preincalzit) la 180 de grade, reteta zice ca se fac in 15 minute, la mine inca erau crude dupa 15 minute. In orice caz, depinde de cuptor, verificati cu scobitoare.









  • Mod de servire

    Se servesc dupa ce s-au racit impreuna cu o ceasca de cafea ori lapte.













  • Reteta preluata de pe site-ul Culinar.ro
    http://www.culinar.ro/retete/dulciuri/piscoturi-biscuiti-pesmeti-fursecuri/muffins-pufosi-cu-bucatele-de-ciocolata/44/2/8472/

    No comments:

    Post a Comment